برگزاری میز خدمت و دیدار هفتگی مدیرکل با مددجویان

در راستای تأکید مقام عالی استان مبنی بر ارتباط مستقیم و مستمر با مردم و در اجرای برنامه منظم «سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌های دیدار مردمی»، میز خدمت و ملاقات عمومی مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی طبق روال هر هفته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌غربی؛

در این برنامه که روز چهارشنبه با حضور رسول بابایان مدیرکل بهزیستی استان، افشین موسوی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، حمیدرضا سوری معاون توانمندسازی، یلدا قارسی معاون مشارکت‌های مردمی و شهرام دلنواز مدیر بهزیستی شهرستان ارومیه در محل اداره کل بهزیستی برگزار شد، جمعی از مددجویان، معلولان تحت پوشش، بانوان سرپرست خانوار و مراجعین با حضور در دیدار مردمی، به بیان مشکلات، درخواست‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

برگزاری میز خدمت و دیدار هفتگی مدیرکل با مددجویان


در این ملاقات چهره‌به‌چهره، موضوعاتی نظیر اشتغال و کارآفرینی افراد دارای معلولیت، حمایت‌های معیشتی، مناسب‌سازی محیط زندگی، مسائل توانبخشی، درمان، مشکلات مربوط به مسکن، تأمین وسایل کمک توانبخشی نظیر ویلچر و پروتز، همچنین بررسی وضعیت مستمری‌ها از جمله مهم‌ترین محورهای مطرح‌شده از سوی مراجعین بود و مدیرکل بهزیستی پس از بررسی دقیق درخواست‌ها، با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های سازمانی، دستورات لازم را برای پیگیری و حل مشکلات صادر کرد.

برگزاری میز خدمت و دیدار هفتگی مدیرکل با مددجویان


رسول بابایان در حاشیه این برنامه ضمن تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی بی‌واسطه به مردم اظهار داشت: برگزاری میز خدمت و دیدار مردمی بستری برای تحقق عدالت اجتماعی و تسریع در حل مسائل جامعه هدف است و بهزیستی با نگرشی مبتنی بر تکریم ارباب‌رجوع، تلاش دارد با شنیدن مستقیم سخنان مددجویان، تصمیماتی دقیق‌تر و اقدامات مؤثرتری در راستای رفع دغدغه‌ها اتخاذ کند.

برگزاری میز خدمت و دیدار هفتگی مدیرکل با مددجویان


وی افزود: «بهزیستی مجموعه‌ای مردم‌محور است و اجرای مستمر ملاقات‌های مردمی، پیوندی قوی میان مردم و مجموعه مدیریتی ایجاد می‌کند و سبب می‌شود تا ضمن شناسایی نیازهای واقعی، خدمات عادلانه و هدفمندتری به جامعه ارائه شود.»

برگزاری میز خدمت و دیدار هفتگی مدیرکل با مددجویان


گفتنی است بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این دیدارها به صورت هفتگی با محوریت رسیدگی سریع به مطالبات، ارجاع پرونده‌ها به واحدهای تخصصی، اولویت‌بخشی به درخواست‌های ضروری و ارائه پاسخ مستقیم به مردم ادامه خواهد داشت و تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 160656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد